|
www.bmw3er.pl - NOWY ADRES !!! www.bmw3er.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech318is coupe
Administrator
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 16:41, 08 Sty 2008 Temat postu: [Exx] jak podłączyć kierunkowskazy pod centralny. schemat |
|
|
jeśli nie chce sie nam przeciągać kabli z centrali alarmu/ centralki zamku na pilot do skrzynki bezpieczników i przy okazji szukać przekaźnika kierunkowskazów, to sugeruje bardzo prosty zabieg który skraca czas pracy do ok 15 minut i dzięki tej operacji zaoszczędziliśmy jeden kabel sygnałowy z centralki ( przeważnie są dwa) drugi możemy np podłączyć do syreny i samochód będzie nam robił "kłki kiłi" przy zamykaniu
wystarczy podłączyć wszystko jak na schemacie. przekaźnik potrzebny ku temu kupimy w każdym motoryzacyjnym za ok 3zł ( na allegro tez są )
słowem komentarza. Pewnie znajdą sie tacy którzy zapytają sie czemu zwieramy dwa kable ze sobą. odpowiedz jest prosta. W e 36 awaryjnymi steruje moduł, łącząc te dwa kable imitujemy wciśniecie guzika
operacje testowana na mojej bemce i bemce _bboyone_
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrk
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 16:57, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Widzę, że zagłębiałeś się bardziej w centralny
To może wiesz co zrobić żeby znów działał mi bagażnik przy użyciu pilota (otwieranie/zamykanie), bo działa mi tylko przy użyciu kluczyka, używając pilota tylko otwiera drzwi, a kluczyk wsadzony do zamka bagażnika otwiera wszystko Centralny oryginalny BMW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojciech318is coupe
Administrator
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 17:15, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ha ha mogłeś załatwić dwie rzeczy albo moduł centralnego albo przekaźnik w sterowniku. weź odłącz centralkę i sprawdź czy działa bez niej ( tzn czy jak przekręcisz kluczyk w drzwiach to czy sie zamknie/ otworzy bagażnik) jeśli wszystko działa to jest dość korzystna opcja bo padła centralka (impuls jest za słaby
czemu się tak stało ?? a stało sie tak ponieważ podłączyłeś sie do złego kabla przy siłowniku podpiąłeś zamykanie pod kabel którym dostarczane jest napięcie do siłownika a nie do kabla sterującego ( kabel sterujący to taki który po dostaniu napięcia wysyła sygnał do modułu centralnego ze któreś drzwi zostały zamknięte, centralka wtedy zamyka wszystkie zamki) w momencie gdy ty dajesz napięcie na kabel zasilający sterownik to centralka alarmu musi bać duży amperaż aby zamek sie zamknął ( wtedy kabel sterujący tez dostaje napięcie bo wie ze zamknął sie jeden z zamków)
siłownik klapy nie zamyka/otwiera sie ponieważ nie ma przejścia na jednym z kabli, podłącz sobie żaróweczkę do wtyczki centralnego w klapie, jeśli przy jednym przewodzie przy zamknięciu/ otwieraniu sie zaświeci a przy drugim styku sie nie zaświeci. To jest tak jak mowie
jeszcze jedno, jak zamykasz z pilota samochód, to czy zamyka ci sie klapka wlewu paliwa ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrk
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 20:19, 08 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Klapka działa normalnie, ze centralką może jutro powalcze jak znajdę czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|